Monday, December 6, 2010

Bell Aron  ♥   





Bella she is my superb besties laa :)Sumpah douhh sayang gilaa bai aku kat kau Aku kawan dengan kau since last year kan Biee :) Kau always ade dengan aku :) Weee , sayang kau laa ♥  ♥ Tapi kan Biee asal ea aku rase kau dah jauh sangat dengan aku:'( Mybee sebab maseng maseng busy kan Biee :) Tak pee aku memahami orangnya . HAHAHA * PERASAAN :)hee. Biee engat tak sebab si RARA EVAN tuu kita hampir nak gadouh kan yangg :) Tapi tak dapat :) Eaa bodoh , Kau ingat kau sape ? Nak rosak kan relationship aku dengan Baby aku niee ? Err , bodouh punyaa perempuan ! HAHAHA . Pape Biee aku nak cakap kat kau aku sayang gila gila babi bhai ! Hee , aku jealouse kot bilaa kau rapat dengan DIDI NABILA , hee . honest niee :) Tapi tak pee laa Biee . Dea tuu oke kan :) Aku tahu :) :) So tak lah jealouse lagi :) :) weee :) Hee . pape punn aku sayang kau laa BUNCET
Search Her On Fb : BELL ARON ♥ ♥ ♥